Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke. Faktúry nepribaľujeme do zásielok.
11, Ako sa správne starať o nábytok?
Odporúčania pre správnu starostlivosť o nábytok nájdete v blogu Starostlivosť o nábytok.
1, Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno. Tovar je možné objednať s vyzdvihnutím v našich skladoch na centrále.
2, Aká záruka sa vzťahuje na môj tovar?
3, Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
4, Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . Ale odporúčame sa registrovať pre jednoduchšie dohľadanie informácií a prípadné budúce reklamácie.
5, Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
6, Zhoduje sa vyfotený produkt na stránke s realitou?
7, Môžem si v prípade online objednávky, pri osobnom odbere na predajni, tovar na mieste vyskúšať a v prípade, že mi nebude vyhovovať, ho priamo na mieste aj nechať?
V krátkosti? Nie, toto žiaľ nie je možné. V prípade objednávky online, s doručením na predajňu, slúži naša kamenná predajňa len ako odberné miesto. Rovnako ako napríklad zásielkovňa. Tovar Vám teda bude odovzdaný až po zaplatení a v tej chvíli sa už stáva Vašim majetkom. V prípade, že by Vám tovar nevyhovoval, môžete kolegov na predajni požiadať, aby s Vami na mieste spísali odstúpenie od zmluvy a tovar poslali na náš centrálny sklad. Takéto odstúpenie musí následne spracovať e-shop, nie daná predajňa, preto Vám kolegovia na mieste nebudú schopní vrátiť peniaze, ani vystaviť poukaz.
8, Na ktoré produkty platí vrátenie zadarmo?
Vrátiť zadarmo máte nárok do 15 dní od doručenia produktu, platí to pre všetky výrobky značky VIDA xl.
9, Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
10, Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke. Faktúry nepribaľujeme do zásielok.
11, Ako sa správne starať o nábytok?
Odporúčania pre správnu starostlivosť o nábytok nájdete v blogu Starostlivosť o nábytok.